Szállítási idő

  • GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén a szállítási idő átlagosan 1, maximum 4 munkanap. A megrendelések legkésőbb a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A kiszállítás ezúttal átlagosan 2, maximum 5 munkanappal a megrendelés után történik meg.
  • Személyes átvétel esetén a megrendelt termékek átlagosan 5 munkanappal a megrendelés után állnak rendelkezésre a boltjainkban.

Lsd is: Szállítás és fizetés

 

Milyen szállítási módok között lehet választani?

  • Lehet választani házhozszállítást, GLS CsomagPontra való szállítást illetve személyes átvételre is lehetőség van boltjainkban.

Lsd is: Szállítás és fizetés

 

Mennyi a szállítási költség?

  • GLS futárszolgálattal történő kiszállításnál
  • INGYENES a szállítás 15.000 Ft. fölötti vásárlás esetén
  • 890 Ft. szállítási költséget számolunk föl  15.000 Ft. alatti vásárlás esetén

Lsd is: Szállítás és fizetés

 

Lehetséges fizetés bankkártyával?

  • Utánvét és GLS CsomagPontra való szállítás esetén lehetséges bankkártyás fizetés.
  • Személyes átvétel esetén egyes boltjainkban lehetséges fizetés bankkártyával. Adott esetben kérjük, egyeztessen velünk előzetesen.

Lsd is: Szállítás és fizetés

 

Hol tart a csomagom?

  • GLS futárszolgálattal való kiszállítás esetén a csomagfeladás után értesítést kap a vásárló a csomagszámról (GLS referenciaszám), amely segítségével a GLS honlapján bármikor nyomon követheti a csomagot. 

 

Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt termékeket?

  • A megrendeléstől számítva 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben kérjük, jelezze az elállási szándékát és egyeztesse velünk a visszaküldés menetét (lsd. lent is) és a végösszeg kifizetés módját.
  • Ezt követően 14 munkanapon belül meg kell hogy történjen a visszaküldés.
  • Figyelem: Csak eredeti és sértetlen állapotban tudunk visszavenni termékeket.
  • Visszaküldés menete
  • csomagolás: eredeti csomagolásban ill. olyan csomagolásban, amely sérülésmentes visszaküldést biztosít
  • dokumentumok: az eredeti számlát ill. annak egy másolatát a visszaküldendő termékkel együtt vissza kell küldeni
  • cím: a csomagot a következő címre kell elküldeni:
Farkas Bőrdíszmű Kft.
Kecskemét
Erkel utca 6
                                                   6000
      • Nyomon követés: a csomag feladásánál meg kell adni a mi e-mail címünket (kecskemet@farkasbordiszmu.hu) és a mi telefonszámunkat (20/4919198), hogy nyomon tudjunk követni a visszaküldést

 

Ki fizeti a termék visszaküldését?